دانلود فیلم آخرین نبرد The Last Battle 1983 زیرنویس فارسی چسبیده و لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم آخرین نبرد The Last Battle 1983 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 1080 و دانلود رایگان

داستان فیلم آخرین نبرد محصول سال 1983 است

در آینده ای آخرالزمانی، تنها چند انسان باقی می مانند. هیچ کس قادر به صحبت نیست. گوشه نشین مصمم با پیرمردی دوست می شود. آنها با هم با مجرمان مبارزه می کنند تا غذا، سرپناه و زندگی خود را به دست آورند. …

بازیگران: پیر ژولیو، ژان بویز و ژان رنو

معرفی فیلم آخرین نبرد

آخرین نبرد یکی از بهترین فیلم هایی است که توانسته امتیاز 6.70 را از کاربران سایت IMDB کسب کند.

این فیلم در ژانر تولید شده است. آخرین فیلم نبرد به کارگردانی و لازم به ذکر است که شما به عنوان بیننده فیلم های جذاب می توانید آخرین فیلم نبرد را به صورت آنلاین با زیرنویس ضمیمه شده از رسانه فیلم های مجموعه به صورت رایگان تماشا کنید.

نقد و بررسی فیلم آخرین نبرد

اولین حضور لوک بسون همچنین اولین حمله او به داستان علمی تخیلی است، ژانری که او چهارده سال بعد با The Fifth Element (1997) به آن بازگشت. حتی اگر این فیلم به شدت تحت تاثیر سینمای هالیوود باشد، باز هم بسیار لذت بخش است. در سال 1983، “Le Dernier Combat” رویکرد بسون به داستان های علمی تخیلی را آشکار کرد. او یک موضوع نخ نما را پس می گیرد و تلاش او برای ساخت یک اثر شیک قابل تشخیص است. فاجعه ای که به صورت عریض و سیاه و سفید گرفته شده است، تقریباً کل جمعیت زمین را از بین می برد و ما هرگز نخواهیم فهمید که فاجعه چیست یا چرا مردان دیگر نمی توانند صحبت کنند. جمعیتی از بربرها تشکیل شد. به موازات آن، مردی (پیر ژولیت) به تنهایی زندگی می کند و به پاریسی ناشناخته می رسد و در آنجا توسط یک پزشک (ژان بوآس) از او استقبال می شود. در آثار بسون هیچ کلمه ای وجود ندارد. کنش شخصیت ها و سیر وقایع از نگاه ها و ژست ها می گذرد. اگرچه نقطه شروع و پس‌زمینه آزاردهنده است، اما فیلم هرگز شبیه یک فیلم ناامیدکننده نیست. به نظر می رسد که مرد و دکتر در تلاش هستند تا ژست ها و اقدامات مرتبط با بشریت قبل از فاجعه را بازتولید کنند. فیلم با یک مرد در حال رابطه جنسی با یک عروسک بادی آغاز می شود. بعداً دکتر سعی می کند او را از طریق دستگاه صحبت کند و او در اوقات فراغت خود یک نقاش است. این بسیار جذاب تر است زیرا به نظر می رسد این نقاشی ها مربوط به دوران ماقبل تاریخ هستند. به دنبال این استدلال می توان ادعا کرد که غول ریشو (ژان رنو) مظهر شرارت و تهدیدی برای مرد و تلاش پزشک برای به دست آوردن آنچه در نهایت انسان را می سازد. در مورد آدم بدهای ابتدای فیلم هم همینطور. بوی بدبینی که چنین فیلمی می تواند منتقل کند واقعاً در اوج نیست و جای خود را به بارقه امید می دهد. شخصاً، فیلم می‌توانست بدون موسیقی به پایان برسد، به جز آنچه که مرد می‌تواند در ضبط کاست خود بشنود. لوک بسون به ساختن فیلم‌های بهتر و جذاب‌تری مانند این ادامه داد، و همچنین به حرفه پیر ژولیو به‌عنوان کارگردانی رونق بخشید که در ادامه تجربه‌ای سخت را تجربه کرد: فورس ماژور (1989)، فانی‌های صرف (1991)، «ما. Petite Entreprise” (1999) یا “Files Uniques” (2003).

این فیلم که در زیر ژانر فیلم های آینده پسا آخرالزمانی قرار دارد، اپیزودی سبک و بسیار صمیمی است. قابل توجه ترین عنصر فیلم سکوت آن است. هیچ کس صحبت نمی کند من فکر نمی کنم بسون آن را به عنوان یک ترفند سرگرم کننده، با وجود آنچه در بسیاری از کارهای بعدی او مشهود است، در نظر گرفته است. من فکر می‌کنم چیزی که آن را بسیار هوشمندانه و مؤثر می‌کند این واقعیت است که بدون راه دیگری برای برقراری ارتباط، همه باید بر اساس شهود و انتقال احساسات، هر چند ظریف، یکدیگر را بخوانند. اگرچه من به صفحه نمایش چسبانده نشده بودم، پس از بازتاب آن را به عنوان یک دیدگاه بسیار لمس کننده و حساس از طبیعت انسان می بینم. وسیله نقلیه آن یک فیلم علمی تخیلی است. بخشی از بازتاب آن در مورد ماهیت دنیای انسانی این است که هر یک از انسان های آن لزوماً به عنوان یک انسان کامل تماشا نمی شوند: قهرمان، یک رانشگر تنها در یک دنیای جدید متروک، توسط یک گوشه نشین مسن تر پذیرفته می شود، که این کار را نمی کند. . این اپیزود تبادل غذا بین او و یک شخصیت خشن با تماشا ژان رنو حفظ می‌کند، و بنابراین رنو تمام تلاشش را می‌کند، عمدتاً با زور وحشیانه، تا به آنچه می‌خواهد برسد. پس حق با آنتاگونیست است، هرچند که او آدم خوبی نیست، و قهرمان داستان و فویل دلسوز او هر دو اشتباه می کنند، هرچند هر دو افراد خوبی باشند. فیلمبرداری شده، ویرایش شده و با صدای کم رنگ سیاه و سفید واضح و شفاف است. با این حال، رویکرد تهاجمی، در مقیاس کوچک، و بازیگران بسیار واقعی هستند. مگر میشه اینجوری نباشن؟ آنها نیز مانند شخصیت هایشان با نیازهای ارتباطی ساده روبرو هستند. این یکی از معدود فیلم های واقعا خوب نوشته لوک بسون است. کارهای قبلی او تقریباً همیشه بهتر از کرکی است که اکنون تولید می کند.

لوک بسون که تماماً سیاه و سفید فیلمبرداری شده و در دنیای تقریباً مسکونی پسا آخرالزمانی که فضا انسانیت را ساکت کرده است، می گذرد، اولین فیلم بلند لوک بسون هر چیزی جز جاه طلبی بود. خلاصه داستان ظاهراً مردی را دنبال می‌کند که او به دنبال قطعاتی برای تعمیر هواپیمای سبک خود می‌گردد – با ترک زمین‌های بایر، به طور تصادفی به بیمارستانی برخورد می‌کند که در آنجا با یک دکتر ملاقات می‌کند، مردی که از ترس The Brute می‌ترسد. (با تماشا ژان رنو) زندگی می کند. تلاش برای ورود به بیمارستان و کشتن دکتر. از طریق ارتباط غیرکلامی، The Man و The Doctor برای زنده ماندن و دور نگه داشتن The Brute به کمک یکدیگر می آیند. علیرغم فرض اصلی و زیبایی تند و شیک کارگردانی بسون، فیلم با سرعتی دیوانه کننده حرکت می کند که بیننده را بیش از هر ماده ای از شخصیت یا داستان، تماشای هرج و مرج و فتنه نگه می دارد. تصمیم جسورانه مبنی بر نداشتن دیالوگ قابل فهم در تمام مدت کمکی نمی کند، زیرا بیننده مجبور است بدون توضیح انگیزه های شخصیت ها را کنار هم بگذارد، اما این موسیقی متن فیلم ترسناک دهه 80 بیش از هر چیز دیگری است. تاریخ دارد. این فیلم مانع از لذت تماشاگران شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts